Nekad Ludde69 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde69

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981544619/

Ditt Hex-ID: steam:11000010144b0ab

Vad är din discord tagg? pillainaveln

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-17 003512.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel och gick för att skjuta huvud när ja hade kunnat skjuta däck.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va å åkte runt vid lz med en person i min allians, då såg vi en kartellen bil å ja valde och åka fram till personen och prata, vi stod stilla och snacka i cirka 2 minuter sen frågade jag vilka han va med å så sa ja äru me kartellen? då svara han "ja" då stod vi och snacka ett tag till sen tog ja beslutet och hoppade ut och rikta på han, han körde iväg å jag gjorde ett dumt val och skjöt huvud istället för däck, de va verkligen jätte dumt och detta kommer ej att ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel genom att bryta mot social rp regeln, de va verkligen jätte dumt och jag ångrar mig stort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban va för att ja tog upp en kille vid trygghansa, de bröt mot diskret regeln då jag "kidnappade vid trygghansa" jag lärde mig att va diskret inom krim rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bygga upp ett scenario och skjuta hans däck och gå för kidnappning, och göra ett roligt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte alltid gå för att döda, utan istället vara mer social.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka