- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-däcket-2b6p — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Går för att skjuta huvud direkt
Bannad av: t.o.b.b.e
Visa på portalen →
Berätta vad som hände de va så att jag hade gått ingame efter en rätt så lång paus, då träffade jag på en polare och åkte iväg med honom, då kom vi fram till nån prio sen och vi fattade inte vad som hände riktigt ännu, så då följde vi efter alla andra, då såg jag en röd bil som oppositionen brukar köra, då kom min morsa in i mitt rum och bad mig va tyst å gå å lägga mig, då ville jag att scenariot skulle gå snabbare så då hoppade jag ut och skjöt så fort jag fick reda på vem de va i bilen, de va dumt av mig och kommer inte upprepas.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar absolut ansvar och de va fel ifrån min sida, jag gjorde vad jag gjorde och jag kan inte ta tillbaka de direkt, men skulle verkligen uppskatta att bli unbannad eftersom jag alldeles precis har kommit tillbaka från en paus.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att inte göra dumma saker bara för att jag har brottom, jag hade kunnat vänta ut scenariot och göra de roligare för både mig och motparten.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag vill jätte gärna ha en andra chans eftersom att jag fattar att de jag gjorde va fel, jag hoppade även support trots att min morsa ville att jag skulle vara tyst, jag förstod att jag gjorde fel och jag tjafsade inte emot i support, jag tycker då jag har en rätt så bra bortförklaring till att jag gjorde vad jag gjorde, men som sagt jag vet att de va fel och de ska jag försöka hindra i framtiden.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja