Nekad Ludde503 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983906069/

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad är din discord tagg? ludde503

Vem var det som bannade dig? Dalle_4

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-20 113443.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag då inte rp:ade på skador och för att jag abusade quick enter. Med power gamingen var det dåligt av mig som fan jag borde ha rp:at bättre och inte bara börjat spring igen som ingen ting hadde hänt, och med quick enter så skulle jag ha väntat och inte hoppat in så där, liksom in och ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med personerna i mitt gäng i grove street och bara chillade lite sedan fick vi syn på en bil som är våra opps så vi började följa efter och såg då att dem som körde var Syrinska bröderskapet som då är opps. VI hadde en lång biljakt och fick efter ett tag chans att hoppa ut och rikta för att försöka kidnnappa det var då jag abusade quick enter som var dåligt av mig och jag borde inte ha gjort d, iallfall efter så fortsatt vi följa efter och när vi kom till en bro hoppa vi ut och börja skjuta. Jag råkade hoppa ut lite tidigt så jag ramlade jag rp:ade inte på skadorna tillräckligt utförligt så det var dåligt av mig. Men efter det så fortsatt vi då skjuta och vi tog dem. Sedan skrev dalle "hoppa support" Så då gjorde jag det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte fel aktig det var min miss och jag gjorde fel. Jag ber om ursäkt och förstår verkligen vad mitt fel var, Och jag kommer inte göra om det utan jag kommer rp:a mer seriöst och inte power gamea, abusea quick enter eller göra något annat regelbrott!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes jag har blivit bannad tidigare för många saker txm vdm och rdm, Jag har tagit lärdom av de bannsen precis som jag har gjort av denna och rdm samt vdm har jag aldrig gjort om så det visar bara på att jag tog lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha börjat springa direkt efter jag flög ut ur bilen utan jag borde ha rp:at på skador mycket bättre, istället använt mig av /me. Samma sak när jag abusade quick enter, jag borde inte ha gjort det utan jag borde ist hoppat ut rikta och inte hoppat in direkt utan det var dåligt. Sorry jag ber om ursäkt kmr aldrig hända igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket, att rp:a på skador mer utförligt och inte alls abusea quick enter. Kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

𝙏𝙖𝙘𝙠 𝙙𝙖𝙡𝙡𝙚_4 𝙛𝙤̈𝙧 𝙖𝙩𝙩 𝙙𝙪 𝙫𝙖𝙡𝙙𝙚 𝙖𝙩𝙩 𝙞𝙣𝙩𝙚 𝙙𝙧𝙖 𝙢𝙞𝙣𝙖 𝙧𝙤𝙡𝙡𝙚𝙧!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka