Vidare till intervju ludde20 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ludde20

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? ludde55ar

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: erik lund 2000-08/16

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är chill ,tuff och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Erik Lund och är född den 16 augusti 2000. Erik hade en väldigt tuff uppväxt. Hemma var det ofta problem och bråk och han växte upp i en miljö där han inte fick mycket stöd. Han började hamna i dåligt sällskap redan när han var ung och fick problem både i skolan och på fritiden. Han hade svårt att lita på andra människor och hamnade ofta i konflikter. När Erik blev äldre fortsatte problemen. Han hoppade mellan olika jobb och hade svårt att hitta någon riktning i livet. Han tog många dåliga beslut och fick kämpa med konsekvenserna av dem. I framtiden vet Erik inte riktigt vad han vill göra. Han tar dagarna som de kommer och har inga tydliga planer. Det enda han vet är att han vill försöka klara sig själv och hitta ett sätt att leva utan att vara beroende av andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP. Jag följer reglerna och försöker alltid skapa roliga och intressanta scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag gillar att utveckla min karaktär genom RP i stället för att stressa fram saker. Jag är också respektfull mot andra spelare och försöker bidra till en bra stämning på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv. I stället ska man göra RP roligare och mer realistiskt för alla som är med. Man ska ge motparten en chans att lyckas och låta händelser utvecklas naturligt, även om det inte alltid gynnar ens egen karaktär. Målet är att skapa ett bra och underhållande scenario för alla, inte att vinna varje situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har inte brutit mot nåt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,vdm,copbait.suntförnuft,nlr,fearrp,ooc

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope inte nåt jag kommer på

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

ja jag kommer att sluta spela på den andra servern och bara spela på unive!!!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka