Accepterad Ludde1234 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde1234

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Användarnamn: Ludde1234

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Hur gammal är du? 15 fyller 16

Vad heter du på discord? Ludde#2479

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Beror på men flera timmar om dagen, nu under lovet så är jag inne från morgon till cirka 2-3 på natten

Varför ska just du bli servervakt? Jag ser många på servern som har dåliga kunskaper inom RP och därför vill jag även kunna va en trygghet för servern och försöka minska alla support ärenden som inträffar vid varenda scenario, hjälpa till att hålla koll på folk som missköter sig och även kunna hjälpa folk som stöter på människor som gör en massa fel, va som ett extra öga så att säga.

Varför vill du bli servervakt? För jag tycker det behövs, har mer än 1200 timmar RP därav jag kört på endast seriösa serverar, vet hur roligt och bra RP kan vara om det utspelar sig utan klagomål och en massa spam i reports. Jag har märkt att det är svårt att kunna ha ett felfritt scenario då det verkar som de flesta inte har koll på några regler eller kategorin sunt förnuft

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Ja, då var det för jag hade kört mot rött inne vid centrum garaget strax efter servermötet så jag hade missat det att trafik reglerna skall följas vid torget.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, skulle ha kört på GKRP 18+ whitelist men valde att lira här då jag hade en polare som var ny till RP som jag började köra med här :)

Stor +rep, klok grabb och definitivt nog bra på rp för att vara högre än bara servervakt. Vet exakt vad han pratar om!

Godkänd efter muntlig intervju!

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka