Nekad ludde12 | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Ludwig

Vad heter du på discord? Ludwig_2#5476

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Innan jag svarar på frågan vill jag bara säga att jag Rpar ibland lagligt och ibland inte. Jag kommer och utveckla jobbet på Marja Lisas med att hålla fokus och vara trevlig mot mina kunder samt mina kollegor. Jag vill också inte bara vara Marja Lisas chef får att abusa det. Till exampel att bara sparka någon för att jag kanske inte tycker att den personen är riktigt snäll mot mig etc. Jag vill också vara chef för att jag tycker att jag behöver förbättra mitt Rpande och jag vill samt utveckla min Rp nivå med stora mängder. Och att jag blir chef så tycker jag inte bara för att det är roligt men eftersom att jag också kan förbereda mig inför det riktiga livet med att se hur det är att vara chef på av något företag. 1 till anledning att jag vill vara chef på Saras är att jag verkligen gillar och Rp på att jobba med och försälja bilar.Personligt tycker jag det är kul att hjälpa folk i staden som behöver köpa en bil om dom inte har en

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har haft erfarenheter av att jobba/Rpa med bilar eller motorer från andra Rp server innan jag hittade Unive. Till exempel så var jag chef på Platinum bilfirma AB som från en annan server som är väldigt no namer och som har väldigt lik bil lagar funktion och jag var chef där att tag men sedan sa jag upp mig för att jag tyckte att det var väldigt mycket lall hon mina kollegor och mina kunder för att det var en väldigt dåligt och inte så utvecklad server. Mne jag hoppas att jag aldrig kommer och få se det är på Unive. Jag kommer säga till att det är ordning och reda min mina kollegor och inget lalla överhuvudtaget.

Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar 17:00-21:00
Helger typ 13:00-22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka