Nekad Lucsa | Medlem ansökning (e34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lucsa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucsagaming10

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bertil, pungsson, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mystisk, Elak, Tyst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Känd kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra så folk kan få grejer att göra, ett lite lugnare rp, jag kommer bidra med en bra o rolig rp för alla på servern. Jag kommer ha en bra rp och då kommer alla andra "smittas" av den o göra en lika bra rp som jag kommer bidra med

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope är ny till servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Reaction rp om man blir skjuten måste du rpa som det, New life rule att man måste tänka att det inte är samma person

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag liknar rätt mycket så jag förklare min personlighet i verkligheten också

Tillbaka