Accepterad luckzter | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckzter

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
28
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275457774/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? luckzter.#6579

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Berskiv din karaktär? Abid är en väldigt glad person som gillar att jobba, äta och massa annat som är roligt. Abdi som karaktär skulle bidragit med en mycket roligare och bättre rp värld. Abdi är en väldigt glad person som älskar att banta och träffa folk samt att säga till dom som gör fel, han älskar att äta och laga mat. Abdi är en livsnjutare som sagt som gillar att äta goda måltider och att ibland att plugga för att flexa med att han är smartare än dig haha sitt ner. Abdi gillar att spela fotboll och sälja bilar samt att lära folk en läxa ifall dom gör fel så att dom inte gör det igen, ifall dom misslyckas flera gånger så skulle Abdi gett dom ett stort jävla prov om vad som är rätt och fel. Abdi kommer alltid att följa reglerna och han kommer aldrig att bryta mot dom oavsett om han blir tvingad att bryta mot dom så kommer han inte att göra det. Abdi älskar att prata med nytt folk, eftersom att han är så pratglad och han får ny vänner överallt, men han växte också upp med en far som var bilmekaniker och när han gick ur skolan så hoppade han av gymnasiet för att börja jobba direkt.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag älskar multistaden och vill verkligen bli whitelist på en så bra server och om jag blir whitelist kommer jag ha mycket mer att göra och då kunna var mycket mer aktiv och ha mer saker att göra och jag tycker att jag borde bli whitelist för då kan jag bidra till en bra rp-nivå genom att jobba på olika whitelistade jobb och sen vill jag också vara whitelist för att kunna prata med folk i stör ej kanaler för att kunna prata i olika tillfällen som är viktiga. Jag är en positiv och rolig person som gillar att prata och rpa med folk så det skulle varit kul ifall jag blev whitelist för att kunna skaffa bättre jobb och skaffa mer vänner att både rpa och snacka med. om jag blir whitelist skulle det betyda jätte mycket för att jag ksa kunna ha kul i mitt rp liv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna få högre jobb som innebär whitelist och leva livet.

Hur många timmar har du på FiveM? 539 h

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tipsa mig som heter hampz.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på denna servern ett par ggr men hoppas att det aldrig hände igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Absolut inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka