Accepterad luckzter | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckzter

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
28
Användarnamn: luckzter

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275457774/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: luckzter nyss.

Vad är din discord tagg? luckzter.#6579

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar, fearrp, nlr

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag själv har varit skit dum mot ett annat gäng och så vart jag intagen till support och så vart jag så klart sur eftersom det hade inte varit en bra skoldag idag för det första har jag vääärldens sämsta matte lärare som gav mig min första frånvarå utan andledning och sendan så blir jag intagen till support för jag ville skapa gäng krig eftersom jag var sviin sur på vagos då som var mina fiendes efter jag hade lämnat dem. Och varför jag var så sur på dem var för att bossen spelade allanballan och ba gav vise boss till folk som jag knappt hade lärt känna. Sedan när jag kommer till gäng huset så blir jag intagen och mordhotad ifall jag inte gick ut ifrån mitt gamla gäng hus eftersom jag bara ville kolla ifall det var någon speciell ändring i gänghuset. Sedan så dödar en grabb mig innomhus och så kommer det en kille till mig och säger att jag har blivit dödad och så visade han vart och då åkte jag dit för att säga förlåt efter jag hade velat ska gäng krig men då istället väljer dom att hota mig att jag ska gå ut ur bilen och så drev dom med mig och tvingade dem mig att dansa och dra av mig kläderna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dansade och sedan dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej men ångrar mig groft och detta kommer verkligen aldrig att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ungefär RP som liten och lyfter upp folk och säger att jag e hulken.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja aldrig varit dryga mot dem eller aldrig dragit dit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka