Accepterad luckzter | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckzter

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
28
Användarnamn: luckzter

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275457774/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: luckzter nyss.

Vad är din discord tagg? luckzter.#6579

Vem var det som bannade dig? Abdi/sim

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krimminelt i twt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev ifall en grabb ville köpa "vattenpistol"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär en grabb fråga ifall någon säljer vatten pistol och då så skrev jag att jag gjorde det och sedan så fick jag inte ett svar och sedan så säger jag "Melvin var är du jag skulle sälja vattenpistolen till dig" och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså alla bans har ju en anledning så jag skulle nog säga att det inte var en felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RP:a som liten och leker hulken.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart inte frågan honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Svar ja aldrig fråga någon igen.

Har du läst våra regler? Ja

Asså jag vet att jag kanske inte utvecklade men jag kommer verkligen delta med ett bra rp på denna server och såklart göra en wl på dirren men det var exakt såhär det var men ångrar mig groft! :multipvp: :heart:

Asså jag vet att jag kanske inte utvecklade men jag kommer verkligen delta med ett bra rp på denna server och såklart göra en wl på dirren men det var exakt såhär det var men ångrar mig groft! :multipvp: :heart:
Om du så gärna vill komma tillbaka så hade jag rekomenderat dig att engagera dig mer på din överklagan. :)

Om du så gärna vill komma tillbaka så hade jag rekomenderat dig att engagera dig mer på din överklagan. :)
Det förstår jag fullständigt men var ganska sur när jag gjorde denna överklagan ber om urkäkt.

Jag kommer göra om din ban till en 3 dagars tempban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka