Accepterad Luckyfish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckyfish

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
232
Reaction score
7
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199189426532/

Ditt Hex-ID: 110000149438164

Vad är din discord tagg? luckyfish7898

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för vdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag och anders då som var den personen jag körde på vi stog på th och hände så försöker han ta min ak ur min bil och då för söker jag att få han att komma ut ur min luka och sen så stog jag framför hans bil och då kör han in i mig och då körde jag i han och då blev den så fram och tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej och ja för står att det är vdm men jag hade en anledning till de som sakt som philip sa i ett möte att vdm är liknade rdm hade som sakt en anledning till de jag gjorde sen så innan jag blev bannad så skrev han i chatten sluta vdm prisis när jag krocka med han och hans bil gick sönder och då banna han mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade väl kunnat lösa det på ett annat sätt men att dom inte kanske inte bara går in i någons luka och försöker ta saker som sakt kunde tatt och löst detta på ett helt annat sätt och då skulle vi inte varit här

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska bara köra ifrån när han om han försöker kolla i min luka igen och istället att göra de istället för att köra över han och förstår att de jag gjorde var fel men han gav mig en anledning till att göra de som jag gjorde och ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka