Nekad Max Strömberg | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximi87

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/maxhellnermadsen13211321/

Ditt Hex-ID: steam:1100001186c8d75

Vad är din discord tagg? jag heter @maximi87.

Vem var det som bannade dig? han heter emnez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-29 193203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så att vi gjorde en fritagning otilåtet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att en av mina kompisar ringer ingame och så kallar han mig till fängelset för att göra fritagning då tror ju jag att han har fått godkänt så åker jag och min kompis ditt och senare i scenariot får jag reda på att den är inte godkänt då blir ju jag riktigt förvirrad och när vi kom på plats var det också så att han hade inget vapen och det var han som skulle bli fritagen så blev riktigt förvirrad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte riktigt men ändå lite för att jag visste inte om att den var godkänd eller inte så jo jag blev besviken så fort jag fick reda på att det inte var godkänt så blev jag helt shockad så jag ber om ursäkt då jag trodde han hade sökt om det och blev lurar :

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan bara av vdm och snackar ooc och för hetts OOC och vdm Jag lyckades att jag inte skulle skriva till folk när de gjorde grejer plus att jag inte skulle köra in i bilar och att man inte ska snacka ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle fått reda på om det var godkänt och inte bara åkt ditt och litat på honom också skulle jag kunnat fråga staff om det var godkänt skulle tänkt efter stort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo jag har lärt min att fråga innan och inte lite på folk direkt men vänta på svar ångrar mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. Jag ber om ursäkt!

Senast ändrad:
Som gul/orange spelare bör du veta vad du får och inte får göra, vill att du väntar ut mer av din avstängning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka