Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad heter du på discord? Lucke37#9626
Ange ditt födelsedatum 5 December 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Försöker vara inne minst 1 timma varje dag blir såklart mer oftast men ibland går det lite i vågor och man tappar motivation ibland. Dessutom går jag andra året på gymnasiet som också är lite tidskrävande men jag är nästan alltid online på kvällarna.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad exakt bör jag ha varit och har även varit Sv innan men jag sa upp mina roller på unive tidigare.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 eller 5 gånger kan inte infoga bild men kom pm ifall ni är nyfikna på en bild!
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt ska underlätta för staffsen och underlätta deras arbete. Servervakter är helt vanliga spelare med perms som tex /dv /kick /revive. Som Servervakt så ska du vara mogen och rpa på som vanlig du ska liksom inte leta efter regel brott utan om du ser ett så ska du agera med dina perms. Till exempel om du ser en lallare på torget så kan du banna och sedan skicka klipp istället för att staffs ska komma. Som servervakt kommer du bli en person som kommer ta extra ansvar på servern. Du ska även vara som en liten förebild på servern och ska bla vara öppen till frågor och inte ha några större problem med att kommunicera med folk.
Varför vill du bli servervakt på servern? I nuläget vill jag bli Sv för att jag känner att jag kan jobbet och vill underlätta för er staffs. Jag vill även bli det för att jag är chef på mikaelsons och det underlättar defenetivt ibland att vara sv när man är chef på ett arbete. Det kan till exempel vara att något buggar till lite grann när man tar ut en bil och man behöver dva den istället för att vänta på att den ska dispawna inne i butiken detta är en av det typiska exempel varför det är bra att vara SV när man jobbar på bilbutik!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När du abusar så använder du dina perms för att göra de till din fördel till exempel när du dör i ett scenario och sedan kör du /revive för att undvika de. Eller att du är med i en skottlossning och så kör du /revive för att vinna skottlossningen. Korruption kan till exempel vara på när du bannar någon för ett regelbrott men din kompis gör samma regelbrott som personen du banna men du bestämmer dig för att inte banna han för att de är din kompis.
Vad heter du på discord? Lucke37#9626
Ange ditt födelsedatum 5 December 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Försöker vara inne minst 1 timma varje dag blir såklart mer oftast men ibland går det lite i vågor och man tappar motivation ibland. Dessutom går jag andra året på gymnasiet som också är lite tidskrävande men jag är nästan alltid online på kvällarna.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad exakt bör jag ha varit och har även varit Sv innan men jag sa upp mina roller på unive tidigare.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 eller 5 gånger kan inte infoga bild men kom pm ifall ni är nyfikna på en bild!
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt ska underlätta för staffsen och underlätta deras arbete. Servervakter är helt vanliga spelare med perms som tex /dv /kick /revive. Som Servervakt så ska du vara mogen och rpa på som vanlig du ska liksom inte leta efter regel brott utan om du ser ett så ska du agera med dina perms. Till exempel om du ser en lallare på torget så kan du banna och sedan skicka klipp istället för att staffs ska komma. Som servervakt kommer du bli en person som kommer ta extra ansvar på servern. Du ska även vara som en liten förebild på servern och ska bla vara öppen till frågor och inte ha några större problem med att kommunicera med folk.
Varför vill du bli servervakt på servern? I nuläget vill jag bli Sv för att jag känner att jag kan jobbet och vill underlätta för er staffs. Jag vill även bli det för att jag är chef på mikaelsons och det underlättar defenetivt ibland att vara sv när man är chef på ett arbete. Det kan till exempel vara att något buggar till lite grann när man tar ut en bil och man behöver dva den istället för att vänta på att den ska dispawna inne i butiken detta är en av det typiska exempel varför det är bra att vara SV när man jobbar på bilbutik!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När du abusar så använder du dina perms för att göra de till din fördel till exempel när du dör i ett scenario och sedan kör du /revive för att undvika de. Eller att du är med i en skottlossning och så kör du /revive för att vinna skottlossningen. Korruption kan till exempel vara på när du bannar någon för ett regelbrott men din kompis gör samma regelbrott som personen du banna men du bestämmer dig för att inte banna han för att de är din kompis.