Nekad Luckishh | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Lucke37#9626

Ange ditt födelsedatum 5 December 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Under en längre tid så har jag varit sugen på att bli M-A men har inte riktigt haft drivet till de men jag känner att jag är villig att lägga ner mycket tid på rollen och vara driven till det nu. En annan anledning till att jag vill bli M-A är för att jag vill kunna vara med att påverka Community och ta in nya bra spelare som kan få upp vår RP nivå.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt så känner jag mig både driven och mogen till jobbet. Jag har inga större problem med att sitta och ta intervjuer och är inte rädd för att snacka med folk. Utöver detta så har jag aldrig varit medlemskaps ansvarig förut och det kan vara bra att testa ta in lite nytt folk. Jag har definitiv inte några som helst problem att vara trevlig och visa engagemang

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska vara trevlig och öppen mot andra människor tycker även det är viktigt att visa engagemang M-A:s är ofta det första intryck som folk får på servern och ifall vi kommer in med ett gått intryck och visar mognad het samt engagemang i vårt arbete så kommer ju definitivt spelaren att känna sig mer välkomnad. Ifall vi inte känner oss engagerade och är lite små sura över nåt som har hänt tex under dan så är det ju definitivt större chans att en spelare inte vill vara kvar på servern än ifall vi visar engagemang.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill hjälpa kunna hjälpa till med att få så bra utvecklad rp så möjligt där man inte ska vara rädd för att bjuda på sig själv lite grann. Jag vill kunna bidra till en positiv atmosfär där spelare ska känna sig glada och välkomnade. Ett sätt att göra det på är ju att försöka vara ett bra ansikte utåt för servern samt att försöka vara positiv och bidra med energi. Sedan tycker jag definitivt att du bör dela med dig av alla tips och tricks du kan och inte vara rädd för att skriva med folk i dm som frågar grejer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Tycker det definitivt bör kunna reglerna på discord samt FiveM servern
- Kunna spela efter både sunt förnuft och Fear rp
- Veta att du ska vara lojal mot Unive och inte spela på en annan server.
- Kunna hitta på bra roliga scenarion som är kul för både motparten och dig.
- Tycker även du ska ha ett konsekvens tänk.
- Utöver detta så ska du veta lite om vad för ansvar du har som medlem på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag vill kunna guidea spelare i rätt riktning jag vill kunna ta in vettiga spelare samt att hjälpa dem mycket på vägen och vara öppna till frågor som de har samt rekommendera starkt Rp introduktionen ifall man är osäker på nåt. Utöver detta så har jag inga problem med att svara dm ifall nån spelare har nån fråga.

Hur ser din aktivitetet ut? Så min aktivitet är rätt så bra då jag har mycket fritid av mig har dock lite planer på sommarlovet som tex nu i 2 veckor så ska jag läsa extra matte så då kommer jag nog inte köra förens på kvällen men utöver de så känner jag att jag har bra aktivitet och ska ta minst ett par intervjuer per dag. Såklart så kan det finnas undantag men detta är en grund som jag definitivt kommer sträva efter att hålla.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Njaa tror inte de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka