Accepterad luckepanda | Polismyndigheten Ansökan (Noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckepanda

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 30 April 2006

Vad heter du på discord? Lucke#9203

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 469

Hur aktiv kommer du att vara? Väldigt mycket/ofta. Jag är inne cirka 4-6 timmar per dag.

Vad heter du? Lucas Olsson

Hur gammal är du? 28 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? När jag var liten så var det väldigt mycket våld och droger i skolan. och det har jag hatat sedan dess. Jag har sett mycket kriminellt på gatorna och sånt men det har fått mig att inse att jag verkligen vill jobba som polis och hjälpa alla mänskor att få ett bättre samhälle. När jag var liten var min pappa polis men blev skjuten i tjänsten så jag har alltid velat bli polis för att stoppa sådana saker och göra så att detta inte händer någon annan också.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det är väldigt viktigt att de civila ska kunna lita och tro på polisen . Det är väldigt att alla regler följs väldigt noggrant så att inget stort som tex, ett mord bara missas. Det är även väldigt viktigt att de civila ska kunna ringa och att man svarar så att de vet att man kan lita på att få hjälp i en nöd situation av polisen.

Vad vet du om yrket i helhet? Det finns många tjänster/ roller i polismyndigheten och och här är några exempel: Civilpolis, Vanlig polis, Mc polis, Insatsstyrkan och span poliser. Vanliga poliser åker runt och patrullerar och åker på de flesta samtalen. Mc poliser är ungefär samma sak men de åker runt på motorcyklar. civil polisen har en liten annorlunda roll i och med att dom åker runt med civila kläder och civil bil för att smälta in bland alla andra civila för att kunna se när kriminella gör olagliga saker. Insatsstyrkan åker ju in och gör med allvarliga saker som till exempel ett bankrån då brukar det oftast vara insatsstyrkan som åker dit.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvärr har jag ej det.

Hur är du som person? Jag är en väldigt snäll person som ofta sätter andra framför mig själv, och jag har alltid velat bli en polis för att hjälpa samhället.

Är det något vi bör veta om dig? nej särskilt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka