Accepterad luckepanda | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

luckepanda

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/luckepanda/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Olsson

Vad är ditt discord namn? lucke #9203

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Olsson. Han är 28 år. ända sedan han var liten så har han velat bli polis. Lucas pappa var polis i många år men en dag när hanns pappa var på ett skift så blev han skjuten tre gånger i bröstet och senare samma kväll avled han på sjukhuset. Efter det som hände med hanns pappa så har han alltid velat bli en polis för att kunna förhindra sådana hemska händelser. Lucas är även väldigt intresserad av bilar och har jobbat väldigt mycket med bilar. Han älskar även att träna och gymma, han har gjort det ganska mycket nu på senaste i och med att han inte har något jobb. Det senaste jobbet han hade var på postnord men han tjänade inte jätte bra och tyckte inte att det var ett så kul jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer försöka bidra med många och bra scenarion. Jag har även ganska bra koll på RP pga har spelat på denna servern förr. Jag ska även försöka bli polis och på så sätt kan jag göra ännu bättre scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag älskar att spela på denna servern, och det är den bästa RP servern som jag vet om.

Hur hittade du Unive? jag letade bara efter en bra server att spela på så rekommenderade min kompis denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis och vara med om bra och roliga scenarion. Men även försöka göra scenarion bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt så vill jag bli polis och vara med om många roliga. Om jag blir polis så vill jag även göra staden bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar bara på denna servern för att jag tycker det är en jätte bra RP server.

Tillbaka