luckepanda | Ansökan till Support [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckepanda

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? vintrie.hills#9203

Ange ditt födelsedatum 30 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar oftast spela mellan dessa tiderna:
mån: 14:00 - 22:00
tis: 12:00 - 22:00
ons 13:00 - 22:00
tors: 14:00 - 22:00
fre: 14:00 - 01:00
lör: 12:00 - 01:00
sön: 11:00 - 22:00

Berätta om dig själv Jag heter Lucas och jag är 14år. På min fritid så brukar jag va med kompisar eller typ spela fiveM på Multistaden såklart. Jag älskar sporter, jag har gått på friidrott men nu så gymmar jag. Jag går i högstadiet, jag går i 8an. Jag älskar bilar och har älskat det sedan jag var liten. Jag gillar även att hålla på med datorer jag har till exempel byggt min egna dator. Jag är ganska mycket med kompisar som sagt och jag brukar även spela väldigt mycket med mina kompisar. Jag brukar också umgås med min familj väldigt mycket. Jag gillar även att hjälpa folk.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer att vara väldigt aktiv med att hjälpa folk. Jag kommer vara inne ca 9 timmar om dagen. Jag kommer att vara så aktiv jag kan i support och bara försöka att hjälpa så många jag kan. Jag kommer även se till så att alla följer reglerna. Jag tror att det jag kommer göra mest är att sitta i support och hjälpa så många jag bara kan. Jag ska också se till så att ingen uttrycker på ett fel sätt till exempel på ett rasistiskt sätt. Jag kan alla regler pga för att jag har läst igenom dom så många gånger. Jag kan säga vad några olika regler innebär: VDM: det är när du kör över en person med till exempel en bil, RDM: det kan vara när du dödar någon utan ett scenario eller utan en anledning, Metagaming: det är när du använder dig utav information som du fått från till exempel discord alltså saker som du har fått reda på OOC, ja det är tre väldigt vanliga regler som folk även brukar bryta och det vill jag ändra på. Jag ska även ta whitlist ansökningar för att jag har märkt att ibland är det inte så många staffs som tar whitlist ansökningar och det vill jag även ändra på. Det är väldigt mycket lall på servern som jag inte tycker är så bra RP därför vill jag försöka fixa det.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat 344 timmar totalt och jag har bara spelat på multistaden.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag har spelat väldigt mycket på just Multistaden och jag har även alltid velat bli support på denna servern. Jag vill även lära känna och hjälpa alla spelarna på servern. Jag vill även att det ska bli rättvist och ge folk en anndra chans om dom har blivit bannade.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Ja, det tror jag i och med att jag kommer försöka få RPn att bli bättre. Jag kommer att hålla koll på discorden och försöka få folk att följa reglerna. Jag kan alla regler.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvärr har jag inte det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några stycken. Men jag ska försöka att lära mig så många jag bara kan.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag skulle säga att jag lär mig saker ganska snabbt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag skulle bara ha sagt att jag tycker Multistaden är den bästa servern någonsin :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka