Accepterad LuckeFrag | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuckeFrag

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198778743467/

Ditt Hex-ID: steam:110000130c8faab

Vad är din discord tagg? luckefrag

Vem var det som bannade dig? maxkillerbre och sedan från discorden vet jag inte

Bild på banmeddelande: Unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför dem bannade mig ifrån discorden men jag kommer säkert på varför när jag får veta anledningen. Men IG så vet jag vad jag gjort fel och jag ska inte göra det igen. Jag använde mig utav Fear RP för att vinna ett scenario, detta var 3 år sedan så jag har blivit mer mogen´. Idag har jag spelat på mycket fler serverar och min RP nivå har höjts en hel del.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle möta en grabb vid röda garaget för att reda ut lite problem. Jag kommer dit för att snacka men sitter kvar i bilen. Självklart tar jag också med mig en pistol till försvar om något skulle hända. Men han tar då upp en pistol och riktar mot mig när jag sitter i bilen, jag åker sedan iväg och lämnar röda garaget. Jag vet vad jag gjorde för fel och det ska inte hända igen. Men discorden vet jag inte varför jag är bannad ärligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, men han gjorde också lite fel och bannade mig så pass länge. En permanent ban för att man Fear RP'ar är lite väl överdrivet enligt mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte mina bans men innan jag blev bannad så hade jag inte varit bannad på mer än 3 månader vilket det även står i bildmeddelandet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag hade kunnat hoppa ut och spelat för motparten. men jag var ung och dum och jag ångrar det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta kommer ju självklart inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka