Inaktuell Luckeakerlund07 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Luckeakerlund07

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas åkerlund

Vad heter du på discord? LUCKE#1337

Ange ditt födelsedatum 2 Maj 2021

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Därför jag söker till at bli medlemskaps ansvarig är för att eftersom det inte är så många medlemskaps ansvariga på discorden så vill jag kunna hjälpa till med det. Jag kom ihåg när jag skulle få medlemskap så tog det lite tid, alltså kunna underlätta systemet. Jag tycker det är intressant att kolla på andras ansökningar om hur alla skriver olika och hur mycket vissa skriver. Jag vet att det är ett stort ansvar men det klarar jag av och att det är ju så många nya som vill komma in bara ta servern med storm och då känner jag att jag kan hjälpa till med deras medlemskap.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig är för jag är en snäll kille som gillar att prata med människor och social, jag gillar att träffa nya människor och pratar en hel del. Sen är jag rätt så lugn av mig så den som blir intervjuad inte stressad medan jag ställer frågorna. Om personen som blir förhörd tar lite tid på sig så är det ingen fara, om personen som blir förhörd besvara en fråga lite konstigt så förklara jag vad det betyder och hjälper till ifall att han svarar rätt men förklarar lite dåligt så kan jag fråga vad han menar på ett vänligt sätt och hjälpa därifrån och om de inte klarar det så säger jag tyvär klarade du det inte du får skriva en ny och läsa reglerna noggrant så ses vi.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla människor lika eller som min morsa brukar säga om du vill bli bemöten på ett bra sett så ska du behandla andra som du vill bli behandlad själv och man ska ha respekt och vara vänlig och inte vara dryg på något sätt eftersom att han har försökt ganska hårt att få bli medlem då ska man ha respekt och vara snäll, om jag har en dålig dag till exempel så ska jag inte vara deppig när jag tar intervjun eller att jag är arg så ska jag inte vara aggressiv mot personen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag Jag vill att det ska bli enklare för alla som har medlems-ansvarig och att det ska bli mindre tjat till exempel att nå säger `kan nån medlemskaps ansvarig kolla på min ansökan´. Och när det blir mycket tjat så blir det så stressit och då kan man hjälpa till med att ta dom som har väntat länge och att få så många whitelist som möjligt och vara aktiv och ta många ansökningar varje dag.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? mina krav skulle vara att folk ska kunna reglerna och inte spela på en annan server och vara wl där.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vad jag har för ansvar är att ta in folk som ska bli wl och då är dett mitt ansvar att inte ta in folk som ej kan bete sig eller kan reglerna ochh att jag ska ge det wl som bara kan rpa och följa reglarna

Hur ser din aktivitetet ut? är inne så mycket jag kan men har skola på veckodagarna och kommer hem 15:00 så där börjar jag spela och är hemma nästan hela tiden så ja är aktiv mycket om jag inte åker på semester.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag är lung som person.

Tillbaka