Nekad Lucke343 | Ban överklagan [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucke343

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198875681859

Ditt Hex-ID: 110000136902443

Vad är din discord tagg? LUcKé#9247

Vem var det som bannade dig? BlasT

Hur lång tid var din ban? 31 dagar 2 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står du har blivit avstängd för :suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råka söka igenom en person av misstag när jag skulle söka igenom min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag gick in i servern och spawnades på torget och skulle ta en av mina kompisars saker och det låg en kille som jag inte såg över honom och jag sökte igenom honom men insåg snappat att det var fel person och slutade söka igenom men blev bannad ganska fort efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag råka söka igenom fel kille av misstag och 31 dagar är förlängt för det han skulle bara kunnat prata med mig för jag slutade söka igenom honom ganska fort men hade fortfarande kvar animationen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare och det var när jag var ny och slog ner en kille för han började slå på mig och jag fick bannen då vilket var lite orättvist och så men annars inga bannar. Nu har jag lärt mig att det inte hjälper att slå ner folk och jag kan ringa polisen istället då och de får ta hand om det istället för mig så jag inte får bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ha sprungit till folk som skulle kunna hjälpa mig med killen och ringa polisen och inte slagit honom som jag gjorde vilket var dumt och låtit han dödat mig istället så han fick bannen för en ambulansens kanske hade kunnat komma.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte slår ner folk och söker igenom folk så där som jag gjorde och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka