Nekad leostevil | Ban Överklagan [manualchecked]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leostevil

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239266616/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c3c0138

Vad är din discord tagg? leostevil

Vem var det som bannade dig? mc

Bild på banmeddelande: 37bffe04-0cba-4c86-b3e2-ef0cf401d7ea-md.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fear när polisen riktade mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stannade av polisen efter så sa han att han vill söka igenom mig då drog jag för att jag hade vapen på sedan så kroka med min bil och då började polis skjuta mot mina däck och sen såg jag att ett av mina däck va borta vid miropark

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig men inte felaktig för att polis vill söka igenom mig när jag bara gjorde en utsväng och därför skjut jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja min bli va fuckad så jag fick mild power geming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte skulle skuta när jag ställde mig upp jag skulle bara gjort så att polisen tog mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska ställa mig upp och rikta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka