Accepterad Lucke13 | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Лакеее.

Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lucke13

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Alex Sandberg, jag är 21 fyller snart 22. Tycker om att umgås med andra, tycker om att jobba( jobbar som byggare just nu) har stort intresse för bilar. Drömbil är Ford GT. En av hans kompisar heter Hasse och dom brukar vara med varandra. Tycker om att hjälpa andra och jag är typ alltid glad. han är ganska bra på att spara pengar för att han vill t.ex. kunna köpa sin drömbil någon dag. är ganska ny i staden och uppväxt i Dalarna, hade en ganska bra uppväxt hade ganska många vänner men hade lita svårt i skolan men det löste sig och nu när han blir äldre så flyttade han hit för att han hade utbildning i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga scenarion. sant följa alla regler för min och andras spelupplevelse.
jag spelar för att det är roligt och inte för att förstöra för andra och inte för makt och pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ej ska köra på servern bara för att alltid vinna ett scenario, (ej vara självisk) man ska köra ett för att det är roligt inte bara att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag såg det på youtube och tyckte att serven såg roligt att spela på.

Vidare till muntlig intervju du har 24 timmar på dig att ta den, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka