Nekad lucke10 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucke10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lullishjao / lucke10

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Klanker är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, glad, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas Klanker har planer att bli polis, han har länge drömt om att bli polis och gick även ett slags polisgymnasium och gillar verkligen yrket. Har har vetat sen han föddes att han ville bli polis, och även jobba upp rollerna inom polis yrket. När Lucas var ung fick han en väldigt tragisk syn och det har att hans brorsa blev skjuten till döds av ett par kriminella, sedan dess har han valt att kämpa emot dem kriminella och gripa dem. Därför valde han att gå polis på gymnasiet och även utbilda sig till det i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och långvariga scenarios, jag kommer att kunna bidra med allt möjligt. För mig är det viktigast att alla är lika värda och att man ska göra det roligt för varandra, om jag hade varit kriminell hade jag inte velat bli gripen efter 5 min utan man vill ju spela ut Scenarios och inte göra slut på dem efter 5 min.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egen vinning, båda ska ha roligt det är vad RP betyder. Spelar alla för sin egen vinning så blir man arg efter varje scenario om man inte vinner och det blir inte roligt för någon. Inom RP ska alla ha roligt 🤩

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Absolut har man brutit mot någon regel och det har alla gjort någon gång men man lär sig av sina misstag. Men detta var ett tag sen då jag inte har kört RP på ett tag så minns inte riktigt vad som hände.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm = Du använder ditt fordon som ett vapen. Rdm = Du skjuter / skadar någon utan en giltig anledning. Pwg = Du rpar inte på skador. Pwg 2 = Du spelar endast för makt och pengar. Fear RP = Du värnar inte om ditt liv. Suntförnuft = Du tar inte dem besluten som du hade tagit IRL, skulle säga att det är alla regler i samma regel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror faktiskt inte det.

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka