Dubbelpost Lucifer | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucifer

Icke Medlem
Meddelanden
733
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: Lucifer™#2102

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff igen på grund utav att jag har märkt att det har blivit färre och färre aktivitet i Staff teamet. Jag förstår att folk har privatliv och saker att göra IRL, men när jag snackar om aktivitet så menar jag då mest ingame. Till exempel flera gånger när jag håller polisutbildningar och vi behöver något, t.ex ett fordon, så tar det flera minuter innan man äntligen får svar av en staff, även fast det finns många staffs inne. Man kan veta att det är många staffs inne genom att kolla Scoreboarden ingame genom att trycka "home" på tangentbordet. Jag har även märkt att det fortfarande finns en stor del lallare på servern samt många inkompetena kvar på servern. Jag tycker att jag ska få bli staff igen på grund utav att jag har kompetensnivån för att vara staff, jag är extremt lättlärd, jag är engagerad inom detta, jag vet nästan alla commands då jag vart staff flera gånger innan och att jag inte är "vänskapskorrupt" och strikt mot alla. Det jag menar med vänskapskorrupt är folk i Staff teamet som tar mindre strikta åtgärder på personer på grund utav att de känner personen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag-Fredag: 17-02
Helg: Hur länge jag kan, oftast 12-12 eller mer om man har energin.

(Med pauser såklart)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på Unive 2021. Jag tog dock flera pauser och jag körde inte så mycket RP under året 2021. Jag började RPa på Unive igen under sommaren 2022, där vart jag även intagen som Helper inom staff teamet för att sedan få en promote till Moderator.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag har varit Moderator och helper under sommaren 2022. Jag blev intagen till Helper den 19 juli för att sedan bli promotad till Moderator. Jag blev Helper igen den 21a Augusti 2022. Jag blev helper återigen den 9a Oktober 2022, och sedan Medlemskaps Ansvarig den 13e Februari 2023.

Jag vet hur det är att vara staff då jag vart det flera gånger och jag vet även hur "systemet" funkar, dvs Bansystemet, Staff-Systemet IG osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Denna är inte så lång, och det måste den inte vara. Så länge du förklarar utförligt så är det bra. :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka