Nekad luce nisson | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luce nisson

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club de Muñeño

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Bosse Nilsson#0539

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 177 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag tycker det är för många som bara slutar som chef på Cluben så jag vill ha någon vettig chef som kan hålla sig kvar som chef. Jag tycker själv att jag skulle kunna bli chef där för jag bytar inte jobb hela tiden och jag har varit en hel del på den cluben. Jag hade velat ta intervjuer med de nya som villl ha jobb där och få snacka med nya, Jag hade också gärna viljat ha cuben öppet fler dagar. Om jag hade blivit chef hade jag gjort allt jag kan för att få de till så bra som möjligt,. Jag hade kollar hur de jobbade så att de inte bara går runt och inte gör sitt jobb. Jag hade varit mycket på klubben och jobbat mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på the placae där jag tyckte det var roligt att va i baren och hjälpa folk. Jag tror jag hade passat bra in där och gjort så mycket som möjigt. Jag kan prata med folk bra vilket är bra på en klubb för det kan bli mycket bråk och sånt. Jag själv hade velat sänka några priser (inte alla). Om de hade kommit ett gäng och var upphetsiga hade jag först skickat till securitas så att de kommer på plats så det kan hålla koll på de jag hade då också varit mycket ute för att se så att inget händer på det kan bli slagsmål och mycket annat. Jag hade satt att man ska söka igenom folket innan de kommer in. De får t.ex. inte ha jaktknivar på sig o av sätt om de har jakt licensens eller inte de får ha med sig egen sprit. De ska inte vara något med droger inne på cluben för det kan hända att folk kan dö av överdos då.

Berskiv din karaktär? Han heter Bosse Nilsson och är 23 år gammal, Han bodde med sin mamma i en lägenhet men när han var 12 år gammal lämna hans mamma han. Då blev han väldigt upprörd för han var tvungen att bo i deras husvagn och äta fisk. Men när han blev 15 Ändrades hans liv helt. Han fick sitt första jobb, hans första bil men också hans nya bästa vän Björn Kruka. Som hans första jobb så blev han reporter, som hans första bil var det en Volvo 242. När han blev 23 så hände det något ännu sjukare han fick sin första sport bil. Han blev så lycklig och glad och sen des har han bara kört runt med den. Han hänger mest på piren hans intresse är BMW. Han älskar verkligen Bmw han gillar också att vara på cuben och dricka sprit med sin bästa kompis Björn Kruka. han vill gärna bli chef över något ställe. Han är en snäll och fin kille som vill lära känna många nya människor. Därför vill han bli chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar- 5-6 timmar
Tisdagar- 3-4 timmar Har träning
Onsdagar- 5-6 timmar
Torsdagar- 3-4 timmar har träning
fredagar- 5-7timmar
Lördagar- 5-6 ibland har jag match
söndagar 5-7 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja klart jag hade

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka