Accepterad Lucaz135 | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucaz135

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ljud/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucaz

Vad är ditt discord namn? zacuL#9183

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Bol Bola och jag är 21 år gammal. Jag växte upp i ett hus i förorten med min mormor och mina två kusiner jag har bott där sen jag var 18 när jag fick mina spar pengar som jag hade samlat på jag hade fått dom där pengarna för jag hade spenderat mina somrar med att jobba för kommunen. Jag gick i en skola där det fanns alla olika sorters människor som rika, fattiga osv
men jag har alltid velat flytta ifrån kommunen för allt skit som händer jag ville komma ut därifrån överlevande. Jag behövde samla ihop mer pengar för det jag hade på skulle inte kunna räcka. Jag är en som jobbar hårt för det jag vill ha men jag har extrema humörsvängningar det är nog den sämsta egenskapen jag har för annars är jag ändå lugn person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag ska kunna ha så kul som det bara går på den här servern. Jag vill också bli medlem så jag kan bli bättre på rp. Jag vill att alla ska ha det roligt jag vill också ha roliga minnen och händelser.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är den bästa rp servern i Sverige det är därför jag är intresserad i Unive. Jag gillar också att det är så många som är aktiva på den här servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på Twitch och jag tyckte att det där skulle vara roligt att man kan göra sin egen karaktär och leva ett sjukt liv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på det såklart jag vill hjälpa nya som kommer in på den här servern. Jag vill känna pengar spendera pengar köpa bilar. Jag vill göra allt möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bara ha så kul som möjligt. Jag vill lära mig allt om den här servern jag vill känna pengar köpa bilar skaffa relationer med andra spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har inte tid att vara aktiv på andra servrar om jag kör FiveM då går jag in på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka