Ej Antagen lucaz | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucaz

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucaz

Ditt discordnamn: hauta2108

Ange ditt födelsedatum 7 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag är en aktiv spelare som följer reglerna. Jag vill hjälpa andra både i ingame och i supportärenden. Jag kommer försöker hålla en lugn ton för att det ska gå vara enklare att gå igenom ett supportärenede.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn blir bättre för varje dag som går, men det finns alltid saker som behöver förbättras inom alla områden för att Unive ska fungera och bli en riktigt bra RP-server. Alla regler är viktiga, men de regler som jag tycker man ska ha ett extra öga på, eftersom de bryts varje dag, är:

• Fear RP
• Powergaming
• Hets OOC/IG"

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom samarbete kan vi som staff diskutera hur vi bäst åtgärdar problemen. Vi bör dela idéer för att förbättra och förebygga liknande situationer. Striktare medlemskapsintervjuer och att ifrågasätta spelares avsikter kan också vara bra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att vara rättvis och se på båda parterna i ett ärende. Att hålla en god ton och vara professionell är avgörande, oavsett om man är vän med någon. Åtgärder ska vara rättvisa och oberoende av vem det handlar om. Man bör också vara driven och veta vad man gör.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är inne på DC/FiveM efter skolan i 4-6 timmar, och ibland blir det även till 00 då och då. Just nu ser det ut så här, men jag vet inte hur det blir efter 9an men det löser sig kanske kommer in en timme senare. är hemma vid 15:20-16:20 beroende på vilken dag det är.

Hur länge har du spelat på Unive? jag gick med dcn dagen efter jag skaffa dc så 14 juli 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja fast inte på unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation och event känns som att det är för mycket stress. inget jag skulle vilja hålla på med i början iallafall.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka