Antagen Eliazzz | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliazzz

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eliaz

Ditt discordnamn: eliaz.724

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? ag är en grabb på 17 bast som är driven för fivem, Jag gillar att spela fivem & att hjäkpa spelare jag kommer bidra med att se till att spelare som bara är här för att förstöra rycker, Jag kommer bidra med en positiv & god ton mot våra medspelare. Jag är också ganska bra på att kommunicera och lösa problem om det skulle uppstå några konflikter skulle jag lösa dom på det bästa sättet möjligt, jag tar sällan till aggresiv ton och är väldigt lugn när det kommer till "Argument", och vill allas bästa

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns några saker som kan förbättras på Unive. Ett exempel är att ibland kan supporten ta ganska lång tid att se till att spelare får hjälp, ocb det kan bero på att det finns troll spelare som tar upp onödig tid, detta är nåt vi kan lösa via att specca oftare och kika reports lite oftare, Sen har jag bemött problem med Meta Gaming, jag vill att unvie ska vara som förr, där scenarios sker unikt & bra, där båda sidorna finner det roliga med scenariot och att man inte bara kör för egen vinning, det förstör hela principen med rollspel, Detta kan vi lösa via att lyfta detta mer, men sånna saker löser vi med tiden!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle säga att vi som staffs skulle kunna prioritera supportiden så spelare inte bör sitta i ca 30 minuter för smått hjälp, Se till att troll och oseriösa spelare rycker snabbare se till att vi speccar de större scenarsios som pågår och inte blundar när det sker stora fel, Prioritera rätt saker inte bara rollspel utan se till att staffarbetet görs som det ska!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder för mig att man alltid ska vara respektfull, tålmodig och rättvis, även om du bemöter en snuskig & dryg ton bör du hålla dig lugn, alltid lyssna på spelarna och ha tålamod, oavsätt om du får kritik som staff ska du inte ta till dålig ton, all kritik är bra kritik, ta det och gör det till en bra sak, lyssna på vad de skulle säga och tänk på det, Lyssna alltid på båda sidorna och ta inte beslut för egen vilja/eget bästa

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle sätta tider då jag kan rollspela och när jag SKA göra staff arbete, och mitt privat liv bör ej vara ett hinder, har boxning 3 dgr i veckan sen kanske jag e ute lite smått på helgen!

Hur länge har du spelat på Unive? Period vis, kom nyligen tbx till servern

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har faktiskt haft några erfarenheter som staff tidigare. Jag har varit helper på flertalls olika servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka