Lucasolsen26 | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lucasolsen26

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Användarnamn: Lucasolsen26

Hur gammal är du? 12

Vad heter du? Lucas

Vad heter du på discord? lucasolsen26#9760

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-22

Vad skulle du göra om du blir staff? Skulle specca omkring och kicka folk som bryter mot regler eller gör något dummt. Men också lyssna mot staffs som är högre och göra vad dem säger. Skulle sitta mest i support och ta hand om folk som behöver hjälp i servern med rp:n, t.ex ifall dem blir rdmade eller dödade i greenzone mm. Skulle också vara aktiv med reportsen ingame, t.ex när bilar sitter fast i garaget. Vet att det är ganska störande. WL ansvarig skulle jag också villja bli, kan spendera mycket tid på det också, vet ungefär hur det funkar skulle behöva lite hjälp dock. Vill verkligen ha en suverän rp server utan att folk ska komma in och lalla runt och rdm, vdm eller fail rpa! Kommer bara rpa lite på servern eftersom jag kommer mest sitta i noclip och kolla så alla skjöter sig

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har ägt en egen server, och där funkar den ungefär som här men valde att stänga ner servern pga inkomsten. Var ganska dålig server också, för vi kom på flertal admins att dem admin abusade.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har ägt en server som sagt

Vad kan du om skripts? jag kan lägga in bilar

Varför vill du bli staff? Jag vill hjälpa till med servern och ha ett bra community men också ta bort dem som inte beter sig. Jag vill också göra staff teamet bättre! Vill skaffa en bra rp nivå till servern, och förbättra servern.
En av dem viktigaste grejerna är också trevliga staffs, kommer bidra med en go och trevlig staff som folk kommer gilla att prata med! Har själv varit med om en server där staffsen bara svor i support när man bara ville ha hjälp, där med lämnade jag den servern!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja förstår det fullkart och kommer inte tjata

Senast ändrad:
Bra ansökan, kolla lite på vad du skulle kunna utveckla!

Mvh Darius

Du skulle kunna utveckla på erfarenheter vad du har gjort som ägare på servern så vi får veta lite mer om vad du kan tillföra. Annars ser det bra ut! Åldern och tiden kan kanske vara ett problem dock då vi behöver staffs som kan anpassa tider.

Tillbaka