Nekad lucasffs34 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? macdonalds

Vad heter du IRL? lucas

Hur gammal är du? irl 12 ing 21

Hur många timmar har du på Fivem? 327 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag är intreserad av mat och det har jag varit sedan jag var liten mat är det bästa jag vet jag och jag har gått en kock skola på 1år där man lärde sig att laga hamburgare och massa annan mat jag vill bli chef på Mcdonalds för det bästa jag vet inom mat lagning det är att laga handburgare och det är det godaste jag vet och jag är snäll och trevlig mot kunder och kollegor jag vill också bli chef för att det värkar vara kul att vara chef över ett hamburgar ställe och det är riktigt kul att träffa nya mäniskor när man jobbar och det gör man hela tiden och jag kommer vara i tjänst mycket och ta hand om mina ansällda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja jag har gjort en utbildnig till kock på 1år

Berskiv din karaktär? Hans namn e jonny Gustavsson och är född 2000 han gillar att jobba mycket det vill säga att han kan jobba heltid om det behövs. och är lättlärd de vill säga att vilket jobb han jobbar i så lär han sig snabbt.. Så han bestämde sig att jobba. De vill säga att han är säker på vad han gör när han jobbar som vilket jobb som hels. Men samtidigt är han snäll. samtidigt är han snäll omtänksam och hjälper andra personer när dem behöver hjälp. Har en fin ton när han är ute och träffar folk. Men när det kommer otrevliga personer så diskuterar han ut problemet som har hänt. Tar aldrig med våld utan han diskuterar problemet. men om hans vän har ont om pengar så kan han ge en lite summa till hon eller han det vill säga att han är också en bra hjälpsamperson. som gillar verkligen att gilla jobba. Och han lär sig snabbt på olika grejer det behöver inte va en grej utan flera grejer som bilar bartender eller polis. Och det skulle betyda att han har en bra utbildning som alla jobb. Eftersom han lär sig snabbt och är nyfiken på alla grejer han kan det han älskar mest är att laga mat

Hur ofta kommer du vara inne? 2-9 timmar om dagen och på helger 4-10

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart jag skulle

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Din ansökan om att bli chef har blivit godkänd och du är vidare till muntlig intervju :)
Skriv ett pm till mig på dc så löser vi din intervju därifrån :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka