Nekad lucasffs34 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucasdahlgren

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2008

Vad heter du på discord? lucasffs34#3254

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar mellan 15:00-21:00 på vardagarna men på hlgerna spelar jag mer

Hur länge har du spelat på Multistaden? 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle försöka göra multistaden till en bättre plats och

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Det känns verkligen som nästa steg inom min tid här på Multistaden. Hittils så har jag lyckats bli whitelistad och jag känner att nästa steg är i princip Servervakt.Jag har själv "fixat" så att supports har fått tillgång till massa bevis och klipps som hjälper deras jobb och det är väll exakt det en servervakt är till för. Därför känner jag att denna roll skulle passa mig perfekt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag tror att jag skulle bidra med att jälpa staffs att få bort folket som gör rpt sämre och bara förstör eller bryter mot reglerna

Varför ska just du bli servervakt? för att jag kommer raportera så fort jag ser någon som bryter mot reglerna och jag kommer hjälpa staffs att få bårt folk som bryter mot reglerna och göra staden till en bättre plats och jag är inne rätt så ofta

Varför vill du bli servervakt? för att det verkar vara kul och jag hadde velat vara mer delllagtig i multistadens frammgångar och för att jag hadde velat lära mig mer om servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har lite kunskaper men jag vill lära mig mer

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad för sunt förnuft för att jag körde voi mitt i vägen men jag lärde mig av mitt misstag och kommer inte göra om det igen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka