Nekad Lucasfb08 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucasfb08

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Forsberg

Vad är ditt discord namn? lucas12348

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Namn, efternamn: Alex Johansson

Uppväxt/bakgrund: Alex växte upp i en liten stad på den svenska landsbygden. Hans föräldrar drev en liten gård, och Alex lärde sig tidigt värdet av hårt arbete och gemenskap. Trots de begränsade resurserna lyckades han ta sig till ett universitet i Stockholm, där han studerade ekonomi.

Intressen: Alex har alltid haft ett stort intresse för bilar och motorcyklar. På fritiden älskar han att skruva i sin gamla Mustang eller ta långa turer på sin Harley Davidson. Han är också intresserad av matlagning och spenderar gärna tid i köket för att prova nya recept.

Känslor som karaktären har: Alex känner ofta en stark längtan efter frihet och självständighet. Han kan ibland känna sig frustrerad över det moderna samhällets krav, men han finner alltid tröst i sina intressen och i de nära relationerna han har byggt upp genom åren.

Framtidsplaner: Alex drömmer om att en dag kunna öppna sitt eget bilverkstad där han kan kombinera sitt intresse för bilar med sin affärsförmåga. Han vill också resa mer och uppleva världen, särskilt genom att utforska nya platser på sin motorcykel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett djup och en mångfald i rollspelandet genom att skapa en karaktär med en rik bakgrund och realistiska mål. Genom att engagera mig i karaktärens utveckling och interaktioner med andra spelare, kan jag bidra till en mer levande och dynamisk värld. Jag är också bra på att improvisera och kan därför bidra till att skapa oförutsedda och intressanta scenarier för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte bara fokuserar på att ens egen karaktär ska "vinna" eller komma framåt, utan också ser till att skapa en engagerande och underhållande upplevelse för andra spelare. Detta kan innebära att man ibland låter sin karaktär förlora en konflikt eller göra något som gynnar en annan spelare för att berika berättelsen och skapa bättre rollspelsmöjligheter för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Ett exempel på en regel är att man alltid måste respektera andra spelare och deras karaktärer, både i och utanför spelet. Ett annat exempel är att man inte får använda information från utanför spelet (metagaming) för att påverka sina handlingar inom spelet. Det är också viktigt att man inte stör spelet genom att trolla eller bete sig orealistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har flera års erfarenhet av rollspel, både online och offline. Jag har deltagit i olika typer av rollspel, från bordsspel som Dungeons & Dragons till olika online-rollspel, inklusive GTA RP på andra servrar. Jag har lärt mig att skapa komplexa karaktärer, samarbeta med andra spelare och bidra till att skapa intressanta och engagerande berättelser.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt engagerad i rollspel och älskar att skapa och utforska komplexa karaktärer. Jag är också en kreativ person som alltid letar efter nya sätt att göra berättelserna mer intressanta och engagerande. Min bakgrund inom ekonomi kan också hjälpa mig att skapa realistiska scenarier och interaktioner inom spelet. Dessutom är jag en lagspelare som alltid ser till att alla inblandade har roligt och känner sig inkluderade.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka