Accepterad Lucas69 | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas69

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? MohammedSvensson

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn: Mohammed Alibaba Ålder: 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Intensiv, Nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Mohammed Alibaba och är 24 år gammal. Min uppväxt var väldigt tuff. Jag växte upp i en utsatt stadsdel där min familj kämpade ekonomiskt, och det fanns ofta brist på trygghet i vårat område. Det påverkade mig väldigt dåligt, men jag har alltid varit fast besluten att inte låta min bakgrund förstöra mig. Trots alla hinder har jag kämpat för att förbättra mig själv och har jobbat hårt för att skapa en bättre framtid för mig själv. Det har inte varit lätt, men jag har lärt mig att inte ge upp. Framtiden kommer nog fortsätta med att jag och min bror fortfarande är så nära varandra och delar samma intressen och fortsätter göra alla grejer tillsammans som förr. Vi har alltid haft en stark relation, och han har varit en stor del av min resa. Vi delar många intressen, särskilt vårt gemensamma bilintresse. Jag drömmer om att en dag kunna köpa och restaurera en bil tillsammans, kanske till och med starta ett projekt som vi kan bygga på. Jag vet att med hans stöd och vår gemensamma passion kommer vi kunna skapa en framtid fylld av både framgång, glädje och lycka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och goda tider med mycket goa skratt och trevligheter. Jag kan även bidra med sociala scenarion där alla får vara med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte alltid måste vara en själv som vinner ett scenario, Utan att man spelar för att ha så kul som möjligt och göra roliga scenarion där alla får vara med. Personligen är jag inte ute efter o vinna scenarion utan bara att ha så kul som möjligt i alla scenarion jag hamnar i. Att spela för att bara vinna är tråkigt då det bara blir massa klabb av rollspelet och säkert en del regler man bryter emot utan o tänka på det för man bara spelar för o vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Om jag ska vara helt rak och ärlig så ja, Reglen jag brutit mot en eller två gånger är nog Powergaming och det var som polis när jag blev påkörd och inte rollspelade jätte mycket på skador och glömde bort att skriva en /sme om att jag hade ont i ryggen. Det jag lärde mig av det var att det kan verkligen förstöra ett scenario och att jag inte kommer göra det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt Förnuft och Powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har aldrig fått en perma ban, vilket vissar på att jag aldrig har försökt förstöra en server eller rpn.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka