Nekad lucas palmer | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lucas palmer

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav lilja

Vad är ditt discord namn? q22xy

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: lucas palmer 1999-06-14

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lustig, sexy, busig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Lucas, men kallas för Palle. Palle har alltid haft ett intresse för sport, när han var yngre så spelade Palle i ett hockey lag, han var bäst och snabbast av alla i laget, men Palle skadade sig. Nu blev han tvungen att operera sig. Men under operationen gjorde läkarna fel, det blev så pass fel att Palle inte skulle få spela hockey någonsin i hela sitt liv.! Det här gjorde så Palle blev helt förstörd, han har aldrig varit såhär ledsen i hela sitt liv. Palle lovade sig själv att han ska göra allt han kan för att ingen annan ska utsättas för sådana här misstag. Även att det har varit ett tufft liv för Palle har han alltid haft två snälla kompisar som stöttat honom, Greg och Harry. Dem har givit han mycket stöd och kärlek. Verkligen hjälpt Palle i livet och varit ett väldigt viktigt moraliskt stöd för honom. Så tack vare stödet orkade Palle börja kämpa, försöka utbilda sig till en sjukvårdare och han pluggade o pluggade. Tillslut fick han koll på det mesta inom sjukvården och bestämde sig för att söka jobb på unives sjukhus. Men om han ska kunna få jobbet måste han bli en medborgare. Utifrån detta har Palle även ett mål om att skaffa en underbar familj, med en snäll fru och 2 trevliga barn, Eftersom att han inte kunde fortsätta med hockeyn så är hans plan att bli tränare till hans barn Men om alla han mål ska ha någon möjlighet att inträffa måste han få medborgarskap. Och ifall han skulle få det, skulle han bli så otroligt lycklig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka lösa så hög rp nivå som möjligt, jag kommer spela mycket och försöka skapa roliga scenarion för både mig och min motpart. Alltså så ska jag försöka spela så mycket som möjligt för motpartens vinst. tycker att rpn blir mycket roligare om alla rpar för motparten. Man nehöver inte vinna alla scenarion utan man kan förlora någon gång också
Att spela för motpartens vinst betyder att man inte bara kör för sin egen vinning utan spelar för båda sidorna. Asså att man inte vinner varenda scenario utan spelar för så roligt scenario som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte bara kör för sin egen vinning utan spelar för båda sidorna. Asså att man inte vinner varenda scenario utan spelar för så roligt scenario som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag har läst och jag förstår, NLR New Life Role menas med att när man dör i ett scenario ska man inte minnas vad som hänt när man dog. Sunt förnuft- är att man ska använda sitt egna logiska tankesätt och tänka liksom vad man borde göra och vad man inte borde göra. Så rpn blir så realistisk som möjligt. Vdm- Man använder sitt fordon som ett vapen, kör över någon tex.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte direkt ngra riktiga erfarenheter inom rp, men jag har kollat på några livestreams och det ser riktigt kul ut. Jag kommer var aktiv och försöka bidra med så mycket positiva saker till rpn som möjligt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Tillbaka