Nekad Wibbinator | Medlem ansökning sspatronr1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wibbinator

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Vidblom

Vad är ditt discord namn? kallasw0093

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Palle Paltnacke 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Misbrukare Uteliggare rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har inte direkt någon framtids plan det han går ut på är att han alltid ska fösöka fåtag i pengar för att kunna missbruka droger eller alkohol så han gör vad som för lite droger men han skulle inte göra något mord för sånt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med rp åt dom kriminella som säljer droger för jag kommer ibland skita i betala om jag frågar om jag får köpa men betalar 25 men inte gör det så kommer ge dom ett rp där dom kanske kommer få hitta mig och kidnappa mig och tvinga mig betala

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska försöka se till så både sidorna har roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? skulle nog säga alla har säkert brutit mot någon regel men inte fått något för det men jag har säkert råkat bryta mot regler min det har inte varit så grovt sånt man kanske råkar göra men jag har inte åkt på någon varning för det var så länge sen jag fick något för det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft och det är reglern jag tycker är viktigast för den går ut över alla regler typ som vdm rdm och new life rule.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget jag kommer på

Nekad ansökan
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på de frågorna du svarat på.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka