Nekad Lucas! | Medlem ansökning [cndyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas!

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? 1alucas

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 24-årig kille som verkligen tycker om att hjälpa andra. Ända sedan han var liten har han drömt om att bli polis. Hans starka önskan att bli polis började när hans pappa blev felaktigt anklagad för ett mord han inte hade begått. Detta gjorde att min karaktär vill förbättra polisen så att ingen annan oskyldig person ska behöva gå igenom samma sak som hans pappa gjorde.

Hans barndom var full av utmaningar. Hans pappa satt i fängelse, och hans mamma kämpade med ett lågbetalt jobb, vilket gjorde att familjen ofta hade ont om pengar. Trots dessa svårigheter lärde han sig att hantera sina känslor på ett bra sätt. Han blev starkare och mer känslomässigt mogen.

Nu när han är vuxen vill han använda sina erfarenheter för att hjälpa andra som befinner sig i svåra situationer. Hans mål är att bli en polis som gör skillnad utan också genom att ge stöd och hjälp till dem som behöver det mest. Han vill se till att ingen annan oskyldig person får lida på samma sätt som hans pappa gjorde och att alla får rättvis behandling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp med seriösa och roliga scernarion för både partners. Har mycket erfarenhet inom rp och har fåtal gånger blivit bannad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda ska ha roligt i ett scenario. Man spelar alltså inte endast för att vinna scenariot utan göra det underhållande för både sidor.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat sedan 2022 och har blivit bannad typ 2 gånger. Har även spelatr på andra rp servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit mod på servern tidigare. Anledningen till att jag söker nytt medlemskap är för att jag sa upp mina roller.

Nekad.
Anledning:
utveckla din ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka