Accepterad Leeboy | Medlem ansökning (willz0021)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leeboy

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Elifrmdav

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Bergström, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas Bergström är 24 år gammal och uppvuxen i en arbetarfamilj i en mindre stad. Hans uppväxt var relativt normal, men familjen hade inte alltid det lätt ekonomiskt. Redan som ung lärde han sig därför att ta ansvar för sina handlingar och att hårt arbete är vägen till framgång. Under skolåren var Lucas en social och driven person som gärna hjälpte sina vänner när de behövde stöd. Samtidigt hade han en stark vilja att lyckas och skapa sig ett bättre liv än vad hans familj haft möjlighet till. Efter gymnasiet började Lucas arbeta inom olika yrken, bland annat lagerarbete, budkörning och serviceyrken. Genom dessa erfarenheter fick han lära sig hur viktigt det är att samarbeta med andra människor, hantera stressiga situationer och lösa problem på ett moget sätt. Trots att han hade ett stabilt liv kände han att han stod stilla och att han ville uppnå mer. Därför valde han att lämna sin hemstad för att söka nya möjligheter i staden. När Lucas anländer till staden har han inte mycket mer än sina ambitioner och sin vilja att lyckas. Han ser flytten som en chans att börja om på nytt och bygga upp ett liv från grunden. Till en början vill han skaffa ett lagligt arbete, lära känna människor och skapa ett gott rykte. Han vill etablera sig som en pålitlig person som andra kan lita på. På längre sikt drömmer Lucas om att starta ett eget företag. Han har alltid varit intresserad av entreprenörskap och ser möjligheten att driva ett företag som ett sätt att skapa något bestående. Han vill bygga upp verksamheten genom hårt arbete och skapa arbetstillfällen för andra. Utöver detta vill han också engagera sig i stadens gemenskap och bygga starka relationer med både privatpersoner och företag. Lucas är dock inte perfekt. Han kan ibland vara för envis och fatta beslut för snabbt när han känner sig pressad. Detta leder ibland till problem som han sedan måste lösa. Just dessa svagheter gör att hans historia inte bara handlar om framgång, utan också om motgångar, utveckling och lärdomar. Hans mål är att utvecklas som person, skapa ett stabilt liv och lämna ett positivt avtryck på staden genom sina handlingar och relationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med seriös och realistisk rollspelande där fokus ligger på att skapa roliga scenarion för alla inblandade. Jag försöker alltid utveckla min karaktär, följa reglerna och spela för både min egen och andras upplevelse

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv. Istället ska man fokusera på att skapa ett roligt och realistiskt scenario för alla inblandade. Om situationen blir bättre och mer intressant för rollspelandet genom att motparten lyckas, ska man kunna acceptera det och spela vidare på konsekvenserna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte medvetet brutit mot några regler. Om jag någon gång skulle göra ett misstag tar jag ansvar för det,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet, dvs att använda information utanför spelet i RP. Rdm Döda någon utan en anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka