Nekad Lucas Månsson | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrustLux

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? CrustLux#9009

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 30 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom jag vill vara del av servern lite mer samt att jag sällan ser att just trygghansa har öppet. Eftersom jag är hyfsat aktiv så skulle trygghansa ha öppet mer oftare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Eftersom detta är min första ansökan som chefs jobb så skulle jag inte påstå att jag har någon erfarenhet ännu.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är Lucas Månsson.
Som liten växte jag upp i en rik familj där morsan var advokat och farsan affärsman. Jag hade väldigt mycket vänner som liten och gick oftast runt med dyra kläder och accessoarer. När jag fyllde 18 hade jag värsta festen hemma som inte slutade så bra. Jag och mina vänner köpte mycket droger och blev senare inlagda på sjukhus. Både mamma och pappa förlora hoppet om mig och blev missnöjda över hur jag blivit. Så fort jag fyllde 20 fick jag en massa pengar och flyttade till Örebro. Jag hade ingen bra utbildning och inga vänner längre. Jag fick senare jobb på ICA och jobbade där i ungefär 2 år innan jag kände att jag ville ta tag i mitt liv och faktiskt bli något. Jag sa upp mig, sålde min lägenhet i Örebro och flyttade hit. Jag hoppas att jag ska kunna hitta nya vänner, få ett bra betalt jobb och ha kul. Eftersom jag har ett stort intresse för bilar men även juridik så har jag många val i vad för utbildning jag vill läsa och vad jag senare skall jobba med.

Hur ofta kommer du vara inne? Som det ser ut just nu kommer jag vara inne varje dag i minst 1,5 timmar men ifall jag har plugg så lär det bli minde tid under vissa perioder.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart. Det är fortfarande en grymt bra och rolig server trots att jag inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej inte för tillfället.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka