Nekad Lucas! | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas!

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WexzZy/

Ditt Hex-ID: 110000115334855

Vad är din discord tagg? Lucas!

Vem var det som bannade dig? R.B

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-30 105247.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja gjorde en bugg som gör att man kan ställa sig upp lite fortare när man gör vallmo droger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte upp till vallmo plocket och skulle göra lite droger. Jag använder då en liten bugg som gör att den långsamma animationen när man ställer sig upp går lite fortare. På andra droger kan man springa direkt till nästa plock efter klickat U men på vallmo är det bara för att försnabba när man ställer sig upp på den långsamma animationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Naej då, den var säkert rätt. Man ska inte bugg abusa men den animationen är så jävla seg men det är mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad 2 gånger tidigare på mitt år jag spelat här. Det var första gången jag spelade så metade jag med min polare, vi båda va helt nya till rp och efter det har det inte hänt igen. Blev också bannad första gången typ jag satte in i fängelse för jag slog en polis vilket då vart sunt förnuft. Har självklart tagit lärdom av dessa bannsen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Göra det som man ska och inte tro att allt ska gå fort och göra de den riktiga vägen. Jag kommer ju inte göra det igen nu när jag tagit lärdom av min bann att man inte får.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte buggabusa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka