Nekad Luc64738 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luc64738

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas R

Vad är ditt discord namn? luc64738#6385

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Lindelöv. Lucas Lindelöv älskar at köra bil. Han gillar bilar så mycket så han vil ha en collection. Det ända problemet är att han inte har något sätt att få pengar. Så Lucas Lindelöv vill bli en svensk kriminell. Lucas vill inte stå ut som kriminell men han vill ändå vara ganska stor inom det. Han kommer kanske gå med i ett gäng ifall han får chansen. Lucas är då 23 år gammal och har två föräldrar och inga syskon. Hans föräldrar heter Hannes Lindelöv och Maja Lindelöv. Hans pappa var polis men bara en stund innan han mådde mentalt dåligt och blev knark handlare. Hans mamma jobbade som tandläkare och sen skiljde sig med Hannes för att han blev en knark handlare. Lucas vill bli en flyktförare för de kriminella och har redan tagit alla körkort i stan. Lucas är ganska ny i stan och vill nu bli medborgare i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara kriminell men inte så stor kriminell. Jag kommer också sälja bilar för dyrare som är trimmade och grejer. Jag kommer också sälja massor med grejer som mobiler för billigare men kanske på torget som inte är nära Apple butiken så människor betalar för det. jag kommer också vara med på nästan alla car meets på piren och starta visa och ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha en chans att vinna till exempel när du har rånat en butik och ska åka iväg så måste polis bilen vara ungefär lika snabb så inte tjuven kommer iväg jätte enkelt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja till exempel RDM du får inte på på något sätt döda någon utan en andledning eller ett scenario. Och så finns det många mer som Failrp det är när du gör något som inte är realistiskt som att köra en bil i 300 och krascha och sen inte ha en reaktion. Det finns många mer också som metagaming, VDM, COPBAIT, sunt förnuft, OOC och många mer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat RP väldigt länge sen ungefär 2021 och har varit medlem i de flesta servarna T.ex Bryggeriet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara aktiv och kommer starta massor med car meets och skaffa många vänner så många kommer känna igen mig och så spelar jag minst 3h per dag och kommer vara lite kriminell för att tjäna pengar

Nekad. Vänta minst 1 vecka efter indragen testmedlem.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka