- Meddelanden
- 147
- Reaction score
- 11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/
Vad är ditt namn i verkligheten? Love Ricknell
Vad är ditt discord namn? ᗪ᙭ᖇKシ #1350
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Ricky Johansson är 23år.
Han gillar fordon och sport.
han har lågt temperament och blir lätt arg.
Han är ganska stark och gymmar ofta.
Han är uppväxt i ett dåligt samhälle med dåliga föräldrar.
Han vill skaffa pengar och är villig att gå vilken väg som helst för att komma ditt även om det innebär att han måste vända sig mot kriminaliteten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en snäll kille och väldigt bra på att roleplaya. Jag kommer ha bra beteende och ha respect mot andra
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har letat efter en bra roleplay server men hittar inga men denna verkar bra och därför vill jag joina.
Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på svenska fivem roleplays.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och lära känna folk. Och även bli bättre på att roleplaya.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat mycket på ps4 förrut i gamla dagarana.
Vad är ditt namn i verkligheten? Love Ricknell
Vad är ditt discord namn? ᗪ᙭ᖇKシ #1350
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Ricky Johansson är 23år.
Han gillar fordon och sport.
han har lågt temperament och blir lätt arg.
Han är ganska stark och gymmar ofta.
Han är uppväxt i ett dåligt samhälle med dåliga föräldrar.
Han vill skaffa pengar och är villig att gå vilken väg som helst för att komma ditt även om det innebär att han måste vända sig mot kriminaliteten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en snäll kille och väldigt bra på att roleplaya. Jag kommer ha bra beteende och ha respect mot andra
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har letat efter en bra roleplay server men hittar inga men denna verkar bra och därför vill jag joina.
Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på svenska fivem roleplays.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och lära känna folk. Och även bli bättre på att roleplaya.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat mycket på ps4 förrut i gamla dagarana.