Nekad Hagg | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hagg

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Hagg

Vad är ditt discord namn? hagg3651

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bruno mähe 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektful, loyal, motiverad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bruno växte upp i en tuff stadsdel där hans omständigheter formade mycket av hans liv. Redan som ung blev han utsatt för fattigdom och brist på stöd från familjen, vilket ledde till att han snabbt drog sig mot den kriminella världen. Han började med småstölder och inbrott, men ju äldre han blev, desto mer involverad blev han i allvarligare brott, som narkotikahandel och våldsbrott. För Bruno blev det lättare att hitta tillhörighet i den kriminella världen än i samhället där han kände sig osynlig och förlorad. Han lärde sig snabbt reglerna i den undre världen, och hans snabba stigning på den kriminella rangordningen gjorde honom till en respekterad figur inom sitt nätverk. Hans skicklighet på att navigera genom farliga situationer och hans förmåga att bygga allianser var hans största tillgångar. Trots hans framgång inom den kriminella världen började Bruno nyligen känna att han ville något mer för sitt liv. Han insåg att hans nuvarande livsstil inte kunde fortsätta för alltid och började fundera på sin framtid. Han har börjat drömma om ett liv där han kan lämna bort brottsligheten, men det är en lång och svår väg att gå. Hans planer för framtiden inkluderar att försöka hitta sätt att ta sig ur den kriminella miljön, men han vet att det krävs mycket arbete för att bryta sig loss från de band och nätverk han har byggt under åren. Bruno är fortfarande på ett vägskäl i sitt liv. Hans framtidsplaner handlar till stor del om att bygga upp en ny identitet, hitta stabilitet och skapa en framtid bortom kriminaliteten. Han vet att det inte kommer bli lätt, men han är beredd att kämpa för en ny väg och en chans till ett liv han aldrig trott skulle vara möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp så alla kan ha kul och många roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna hela tiden själv utan man ska göra så att alla ska få ha kul och man behöver inte vinna i scenariot själv hela tiden utan det viktigaste är att göra ett bra scenario och roleplaya bra istället för att alltid vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte kört fivem så mycket, men när jag gjorde så hållde jag mig till reglerna väldigt hårt för det var som roligast då.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming att inte använda sig av information utan för spelet t.ex att man pratar i mobil eller discord med en kompis och tallar om grejer som han inte vet. RDM att man dödar någon eller slår någon utan anledning eller för något jätte litet, Det står för random deathmatch. VDM att man använder ett fordon för döda någon eller skada någon för något jätte litet eller för ingen andlening. Powergaming att man visar känslor och man ska vara realiskt, Om t.ex jag ramlar ner från ett litet tak så ska jag roleplaya mina skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka