Nekad lricknell | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2007

Vad heter du på discord? dxrk #4881

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag: 14.00 till 21.00
tisdag: 14.00 till 21.00
onsdag:14.00 till 21.00
torsdag:14.00 till 21.00
fredag:14.00 till 01.00
Helgen: 10.00 till 01.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag kommer aldrig veta exakt hur länge jag har spelat här men om jag minns rätt började jag nån gång i februari.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade tagit stort ansvar som server vakt och inte lallat.
Om just jag skulle bli servervakt på unive skulle det var skitkul eftersom detta är verkligen en bra server med hög RP nivå. RP nivån är bra men Anledningen till att jag ansöker är för att det kan bli ännu bättre.
Jag skulle sv banna/kicka alla som bryter mot regler för att inte förstöra andras RP.
Jag skulle "patrullera" eller vad man kallar det runt servern och hålla koll så ingen bryter mot regler.
Jag hade också tagit tillfället i akt att /dv bilar som står i vägen som ingen har rört på ett tag, Jag hade så klart inte tagit bort för många bilar men tänkt typ att det ligger en trasig motorcyckel efter vägen där ingen åker typ.

Följer folk inte regler får dom skylla sig själva och ta straffen,
Jag vill inte vara för hård heller men skärpning ska ske.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? unive är den mest fantastiska server någonsin, Det är hög RP nivå. "MEN" det finns många som lallar och det är därför jag vill hjälpa denna server. Eftersom denna server är så fantastisk, Så vill jag hjälpa den bli ännu bättre. Unive är mitt hem och jag vill hålla det fint och att det ska va väldigt hög RP nivå.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det kommer alltid finnas många som bryter mot regler fortfarande men förhoppningsvis blir det lite bättre med min hjälp.
Jag kommer att banna dom som lallar eller bryter mot andra regler. Förhoppningsvis så ökas RP nivån det som vi alla vill på denna server.

Jag skulle kicka eller varna folk som snackar OOC, Enligt egen erfarenhet är OOC nog den mest brytna regeln när det kommer till nya spelare.
/dv kommer jag använda väldigt ofta då jag anser det är väldigt låg RP när folk är med i en bilkrock och bilen dör så dom bara lämnar den där dom krockade.

Varför ska just du bli servervakt? Jag känner att jag passar som servervakt och detta har varit något jag velat vara ända sedan jag joinade servern. Anledningen till att jag aldrig har ansökt är för att jag inte känt mig tillräcklig men nu känner jag att jag är redo för nästa steg inom servern.
Jag är kunnig inom alla regler och jag har bra erfarenhet inom RP.
Jag är väldigt aktiv på servern vilket är en fördel som servervakt.
Jag är också väldigt snäll och respektfull och kan ge folk en andra chans om det inte var nått för alvarligt.

Varför vill du bli servervakt? samma sak som jag skrev innan var för att jag vill få unive till en bättre plats.
Jag vill stoppa lallandet.
Jag vill inte att bilar står mitt i vägen vilket dom gör ganska ofta.
Jag vill gärna tilläga att jag arbetar som sjukvårdare och jag anser att det är mycket lallande just där.

(från en sann historia)
En gång kom någon in och skrek hjälp när hen hade typ stukad benet när vi har fått ett larm om någon med hjärtatack, Men hen vägrar lyssna och jagar oss då skulle det vara skönt att kunnakicka dom så får dom komma tillbacka när dom kan RPa seriöst.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, kommandona servervakter använder är /dv - tar bort fordonet, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /toggle id och /revive (id). Detta har min kompis som är servervakt lärt mig.

Är du whitelistad på serven? Jajamen! Jag är whitelistad.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har inte blivit på ett bra tag, Men när jag var ny på servern hände det ganska ofta innan jag hade lärt mig reglerna.
En gång så skrev jag ooc i twitter om hur micarna fungerade och jag vart bannad det ångrar jag. en gång så skulle jag slå en kille med ett giltigt scenario bakom det men en annan kille springer framför och båda dör. mer än så minns jag inte.
Men jag har lärt mig efter alla bans och skärpt mig!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Jag spelar endast på unive

Vidare till intervju, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka