Nekad lozza11lozza | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lozza11lozza

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Amigos

Vad är ditt discord namn? lozza11lozza#3667

Ditt födelsedatum: 17 Juni 2010

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Nej, jag har inte gäng erfarenhet på just unive men jag har kört på flera servrar med gäng tex rewerse, förorten, ortenwave, moonlight rp, ljusstaden RP.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? @Peter_volvo, @kattjaqvel, @roggeboyy, @bulle1128, @lozza11lozza och @treyweyV2

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Ingen av oss är kriminella

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Amigos kommer vara ett street gäng där vi kommer fokusera på social RP och inte skjuta i första hand vi kommer boka ett möte och prata ur det.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag som boss kommer fokusera på att inte skaffa krig med några andra gäng utan en riktigt bra anledning, jag kommer fokusera på mina medlemmar och se till att dem kommer ha roligt medans dem har en bra RP och att dem RPar socialt. Men jag kommer också vara en väldigt bra boss eftersom att jag har väldigt logiskt tänkande, jag är väldigt aktiv och framförallt för att jag har RPat boss på andra servrar och jag vet hur man RPar moget och hur man RPar som en mogen boss.

Vad är din vision med gänget? Mitt mål med Amigos är att skapa en så bra RP upplevelse för alla som är med i gänget och alla vi möter inom RPet. Mitt mål är också att jag och mina medlemmar har det så roligt som möjligt, att vi skaffa minnen och att vi RPar socialt moget . Vi vill liksom inte vara störst på servern vi vill skaffa en bra relation med alla och vi ska hålla oss borta från krig, skottlosningar och så vidare.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi kommer bidra med en positiv RP upplevelse för att vi är så sociala och att vi är vänliga mot alla men på ett moget sätt, Och det som är så bra med amigos är att vi kommer kunna hjälpa dem icke kriminella på servern tex att vi kommer kunna skjutsa dem runt gratis och att vi hjälper folk som behöver tex ifall vi ser någon på marja lisa som inte riktigt har råd med sin bil kan vi i amigos skänka en slant så att alla blir positiva och glada. Men vi kommer också hjälpa till ifall någon behöver laga sin bil kan vi hjälpa till och laga deras bil gratis.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka