Accepterad lowsmask | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lowsmask

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: lowsmask

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198091484838/

Vad är ditt discord namn? lowsmask#9293

Hur gammal är du? 21+

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 24 år och kommer från en uppväxt i en förort med alltid mycket skit runt sig som haft problem med polisen och blivit placeras på hem och liknande typ hela livet, men i dagsläget så gör han det han kan för att kunna få ett normalt liv och jobba vitt, men han är en torsk för pengar så kommer bättre alternativ upp så kan det va att han tar dom ist då han är väldigt impulsiv av sig, och pga uppväxten så kommer han alltid ha dålig tillit med polisen men ändå samtidigt göra det han kan för att bli bättre som sagt. Så kaxig men ändå hjälpsam som person lite, och han tar inte onödig skit av folk. Ett av hans största intressen är dock bilar och motorer, det kommer alltid ligga nära hos han då han växte upp med att skruva mycket.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag kommer kunna bidra med en underhållande och bra karaktär som många kommer gilla, jag har oftast varit omtyckt på tidigare servrar jag spelat på så hoppas jag kommer bli det på denna oxå.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 50 och det är endast aktivt rp på whitelistservrar

Hur hittade du Multistaden? jag sökte upp topp svenska gta rp, sen efter lite kollande och beslut så tänkte jag testa denähr.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka