Nekad Lauren777 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lauren777

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? lauren7799

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Donald Ohlson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Framgångsrik, Kompisar, Försvara

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Donald Olhsson kommer från Cypern. Han växte upp nära havet och spenderade mycket tid ute med sina vänner. Hans familj betyder mycket för honom och de har alltid varit ganska tajta. De har lärt honom att visa respekt och att alltid stå upp för de man bryr sig om. Han är en ganska lugn person men kan vara rolig när man lär känna honom. Ibland tänker han för mycket på saker och stressar över framtiden, speciellt över vad han ska bli och hur livet kommer bli. Han vill inte göra sin familj besviken. I skolan är han inte den som pratar mest, men han försöker göra sitt bästa. Han drömmer om att lyckas i livet, tjäna egna pengar och kanske starta något eget företag i framtiden. Samtidigt vill han resa mer och se världen utanför Cypern. På fritiden gillar han att hänga med sina vänner, lyssna på musik och bara ta det lugnt. Ibland sitter han uppe sent och tänker på hur hans liv kommer se ut om fem eller tio år. Han vill göra något stort, men han vet också att det tar tid och att man måste kämpa för det man vill ha. Han är också den typen som alltid ställer upp om någon vän mår dåligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social, positiv och rolig rp. Spelar inte för min egna vinst utan allas vinst, bryr mig inte om jag förlorar mitt inventory eller va som händer sålänge jag eller dem jag rpar med har kul. Ja kommer följa reglerna strikt som jag är bra på att göra eftersom jag spelat på unive sen 2023 och har varit helper.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska ha vinnare mentalitet utan också kunna låta motparten vinna ett scenario och inte gå och kriga i support efter scenariot eftersom att man förlora och vill ha tillbaka sina grejer utav även kan ta att man kanske inte vinner scenariot men att det ändå var kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Länge sen, gör inga misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp = Du ska värna om ditt liv om du är under exv vapen hot etc. NLR = blir du dödad så får du inte komma ihåg vad som hände under scenariot eftersom att du dog och får inte rpa på det. RDM = veichle death match får inte använda fordonet som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka