Accepterad Lowrex | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.jizzy

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098320164/

Ditt Hex-ID: 110000143d55524

Vad är din discord tagg? Lowrex#6408

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 18854-52bce004112a2e7b9432f66a4b2d49db.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo men vo11ce valde att banna mig pågrund av lite olika anledningar. Jag torskar som om att han banna mig för grov hets, inte mot honom såklart men några andra grabbar. Detta var såklart ett misstag som jag gjorde. Detta misstget skedde för drygt 1-2 månader sen som jag ångrar extremt. Vo11ce valde ju att banna mig pågrund av de och då säger jag inte att det var felakltigt eller något sådant. Utan jag är här för att be om ursärkt till alla staffs och visa er alla att jag har lärt mig mycket utav min ban. Jag tycker att Unive är den bästa servern inom FiveM och jag vill bara komma tillbaka och börja rpa med mina nära vänner. Jag ber om ursäkt igen och jag lovar att nu att jag vet hur man kontrollerar sina känslor. Som sagt att ens hesta tillbaka var bara för onödigt och tillslut så fick jag återgärder. Hade jag bara iggat dom så skulle jag inte ens få återgärder och jag skulle stanna kvar på unive. Jag som var helper bodde bete mig bättre då jag va en insparation för folk i servern och jag hjälpte alla som behövdé hjälp. Just nu så ber jag så mycket mycket om ursäkt för det misstaget jag gjorde. Det var jävligt dumt gjort av mig att ens svara då jag bodde veta vilka återgärder jag kommer få.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det började med att jag snacka i dicsord men en nära vän. Precis innan de satt jag och gjorde lite staff arbete som en vanlig staff skulle göra. Jag ser att AO gör massa grova regelbrott som jag inte minns riktigt vad men åtminstone grova. Jag p-bannade honom med bevis och skickar sedan ut det i staff dcn. Efter det ringde en vän till mig och vi började bara snacka med varandra. Plöstligt ser jag att massa folk i mina pms sitter och skriver till mig om, varför perma bannade du AO o bla bla. Grova hetsiga grejer sker med varan. Utan var inte bara 1 eller 2 fast det var drygt 10 personer. Alla dom skrev grova grejer om både min underbara familj och mina nära som då är tyvärr döda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självständigt en giltig ban. Att ens också gå in i dom och sedan göra så att jag också får konsekvenser är helt onödigt. Dock var detta för 1-2 månader sedan och jag har väntat ut min ban och har lärt mig även en läxa. Bara för att dom gick in i mina familj och mina nära som då är döda som mina föräldrar skulle jag bara iggat dom och bara blocka. Men ibland tycker jag att det är bara svårt att kontrollera sina känslor. Jag just nu har lärt mig utav en del att göra de men att dom ska gå in i mig och mina nära bara för att AO fick en giltig ban. Sedan säger jag inte att det vara bara deras fel. Jag själv blev jävligt sur och gjorde samma sak som då var jätte dumt av mig. Från och med nu lovar jag att det ej kommer att ske igen och detta ångrar jag mig jätte mycket. Hade jag bara iggat dom skulle dom inte ens bry sig mer då dom vill bara få min uppmärksamhet. Jag lowrex ber så mycket om ursäkt till alla er och att jag erkänner till det dumma misstaget jag gjorde. JAg lovar att mitt beteende har ändrats och att jag kommer vara en förebild för dessa underbara spelare i servern. Detta kommer att ALDRIG mer ske igen och det kan jag lova er. Att ens hesta tillbaka var bara jävligt dumt av mig. Jag var staff innan och det ska jag kunna då det är en regel. Helt jävla dumt utav mig att göra då jag borde veta vilka återgärder det kommer att ske för mig. Nu vill jag bara komma tillbaka och rpa igen i unive och jag ber så mycket om ursäkt för både staffsen och dessa andra underbara människor som jag bråkade med. Jag bodde själv ha fattat att det ville bara få uppmärksamhet från mig så att jag skulle också få återgärder. Det är mitt perspektiv och vad jag tänker. Annars så vet jag inte ens varför dessa människor började skriva i mina pms plötsligt efter att jag hade p-bannad AO. Jag kommer nu bara visa goda sidor från mig och inte onda. Jag är en lojal grabb till Unive och det kommer att alltid vara så oavsett vad. Jag vill bara att ni ska åtminstone acceptera min förtålse och mitt beteende som då gjorde er jävligt besvikna. Jag kommer ALDRIG mer upprepa detta. Jag kommer att följa Unives regler hela tiden. Jag vill bara kunna bevisa er att jag inte bara sitter och ljuger för er. Jag ångrar mig extremt jävla mycket för både det jag gjorde och för mitt beteende. Helt oacceptabelt och dumt gjort av mig. Jag har som sagt varit helper och jag kan bättre än så och det vet jag själv. Att hesta i någons pms är bara jätte onödigt. Vill dom få uppmärksamhet så ska man inte hetsa tillbaka utan att bara igga. Detta är det bästa sättet att göra utan att få några återgärder. Oavsett om dom går in i mina underbara föräldrar som då tyvärr har avlidit. Jag antar att dom inte visste då dom blev bara arga då jag banna deras bästa vän som då är AO. Vi har nu släppt detta som hände mellan varan och alla har blockat varandra och ingen kan få tag på varan. Jag som då är snart vuxen ska veta hur man kontrollerar sina känslor. Att släppa ut sina känslor kan vara skönt MEN konsekvenser kan alltid ske. Det borde jag veta men jag hade bara så mycket ilska inom mig att jag inte bara kunde hålla mig mer. Som sagt kan jag kontrollera mina känslor och sker det igen är det bara att igga eller blocka dom så att dom inte kan få någon kontakt med mig alls.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Helt ärligt så minns jag inte mina tidigare då jag har följt alla och var till och med helper där jag hjälpte servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo det fanns massa olika grejer som jag kunde ha gjort. Det mest enkla sättet är ju såklart att ignorera dom men jag var så dum och inte tänkte så smart och då valde jag att hetsa tillbaka som ni vet. Detta var extremt dumt av mig att reagera. Hade jag bettet mig som en vuxen så skulle jag bara ignorera allt som dom skriver då jag bodde veta att de vill bara få uppmärksamhet som sagt. Jag ber så mycket om ursäkt till alla jag hetsa emot samt alla staffs som är besvikna på det jag gjorde. Jag kan lova från med nu så kommer jag att bara visa goda sidor från mig. Som sagt så ber jag så mycket för mitt beteende som aldrig mer kommer att ske igen. Jag vill bara börja rpa med mina vänner och ha kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig massvis med grejer. Det är ju såklart att kontrollera mina känslor och att bara ignorera folk som försöker få min uppmärksamhet. Jag kan lova er alla att det aldrig mer kommer att upprepas då jag ångrar mig jävligt mycket för mitt dumma beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det vet jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka