Nekad Zyro | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyro

Aktiv Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
138
Åtgärds-referens
ID: 1730 — Normal (5p)
Typ: Hets-OOC (§ 5.2)
Anledning: skriver downies i ooc
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-13
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag fick prio där, jag åkte dit skulle plocka min gäng medlem som låg död. Såklart sitter dom och campar kroppar så dom kommer och riktar på avstånd då väljer jag och min polare skjuta eftersom dom riktar och vi vet inte ifall de kommer skjuta, Jag dog blev lack eftersom dom sitter och campar kroppar. Folk börjar skriva i ooc och börjar trappa upp stämningen då skrev jag fucking down^^ies sedan fick jag poäng.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Dom provocerade fram det i ooc och började hetsa, samt var jag jävligt lack eftersom det är så tråkigt att man ska behöva campa kroppar för att vinna ett scenario. Så själviskt att bara gå för sin vinning. Tycker det är så himla tråkig rp, det är också fel utav mig att utrycka mina känslor "högt" elelr vad man ska säga. Jag skulle bara hållt känslorna inombords så inte någon annan tar åt sig eller blir kränkt. Det kommer iaf inte ske igen och jag står för mina misstag och har lärt mig till nästa gång.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nope, lär dock finnas hos BubbleGum antar jag.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka