lowq | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lowq

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
523
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? Lowq#9178

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 200+ timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag känner att det behövs en chef som kan det han jobbar med och jag strävar för att alla ska trivas och få det så bra som möjligt på securitas och om jag blir chef jag vill att folk inte ska sluta för att dom inte trivs jag vill att alla ska sakna jobbet om dom slutar jag vill att det ska vara rättvist på securitas får att det är något jag strävar för och kommer förverkliga om jag blir chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag sitter i ledningen och har jobbat på securitas ett bra tag sitter och tar intervjuer hela tiden och alla som ni frågar vet vem jag är och dom tycker säkert att jag är skit bra för jag kan mitt jobb och jag vet vad jag gör

Berskiv din karaktär? min karaktär är 25 år gammal och jobbar på securitas bor i jönköping älskar bilar min favvo bil är nissan gtr och att vara med kompisar på min fri tid men har knappt tid för kompisar för jag jobbar hela tiden hur jag började jobba på securitas var för att min mamma jobbade där och jag såg upp till henne jätte mycket och hon visade mig jätte mycket vad hon gjorde på jobbet och jag växte upp och vill fortfarande jobba på securitas och när jag började jobba där så gick det jätte bra jag gick upp i rangerna och men sen så hände något tragist min mamma gick bort hon hade fallit och slagit i huvudet vi vår pool och det gjorde mig super ledsen men det fick mig att jobba ännu hårdare och nu sitter jag i ledningen

Hur ofta kommer du vara inne? typ hela tiden asså 8-10 timmar+ varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart älskar att spela unive det är den bästa servern som finns

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej absolut inte

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Senast ändrad:
Tillbaka