Nekad Lowq | Beslut Överklagan [sweolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowq

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
523
Ditt discord namn: .lowq

Ditt Hex-ID: steam:11000013b9d1033

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krim varning

Vem/vilka tog beslutet? sweolsson, oge

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag hoppade ur bilen och skött direkt när dom kör iväg

Hur är beslutet felaktigt? för vi skulle hoppa ut och kidnappa dom, så börjar föraren köra iväg och jag skjuter honom direkt för att dom inte ska åka iväg eftersom vi skulle kidnappa dom då vi trodde de var syrianska då det är deras patent gäng bil och vi har ett stort krig med dom så det är klart vi vill kidnappa dom men då kör föraren iväg jag skjuter honom förstog inte att jag hade dödat han direkt och skjuter mer skott in i bilen så dom inte kör iväg så vi kan kidnappa dom men då så hade vi råkat döda alla vilket inte var tanken utan bara att skjuta föraren och kidnappa resten och jag skött bara föraren och han brevid va inte mening skjuta men också för att min mic inte tog upp att jag sa att dom skulle hoppa ur bilen och vad ska jag göra om min mic inte tog upp det och det blir skit fel att det är så när jag sa det och man inte hör de

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jhl2yNkFENKvYT_vS?invite=cr-MSxERmksMjc5NjU3NjgxLA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka